Vrhunski tim ključ je svakog poslovnog uspjeha, a TalentLyft zna kako ih pronaći i privući

16. 10. 2017.

Bez obzira na napredak tehnologije koja redefinira čovjekov rad, ljudi su (još uvijek, a vjerujemo i zauvijek) ključna karika uspjeha svakog poslovnog pothvata. Kvalitetan i usklađen tim stvara dodatnu vrijednost te gradi dugoročne i lojalne poslovne odnose. 

Od mnogih poduzetnika, uključujući i one koji rade u okviru našeg Tehnološkog parka, često čujemo kako je jedan od većih izazova s kojim se susreću startupi izgradnja vrhunskog tima i privlačenje talenata. Za uspješno poslovanje, uz nezaobilazne stručne kompetencije, tim bi trebao dijeliti i zajedničke vrijednosti te strast prema poslu.

Donosimo vam poduzetničku priču tvrtke TalentLyft (bivši Adopto) koja je razvila istoimeni online regrutacijski alat za modernizaciju i olakšavanje procesa zapošljavanja. Dio je našeg Tehnološkog parka, a svoja inovativna rješenja razvijaju u uredu na lokaciji Velesajam.

TalentLyft je online regrutacijski alat koji mijenja način kako tvrtke privlače kadar. To ne čini uobičajenim putem korištenjem job bordova već privlačenjem visokokvalificranih kadrova kroz regrutacijski marketing. Uz to eleminira sve administrativne poslove koje se vežu uz zapošljavanje kao što su korištenje emaila i excela. Ako ste u potrazi za svježim kadrom TalentLyft zasigurno može pomoći pri vašem što boljem odabiru!

O projektu, njegovom razvoju i budućim planovima razgovarali smo s Mariom Buntićem, suosnivačem TalentLyfta.

O tome kako se rodila sama poduzetnička ideja Mario nam je rekao:

„Sve je počelo na faksu gdje su starije kolege s već uspješnim tvrtkama imali problem s pronalaskom kvalitetnog kadra. Često su to spominjali kao problem u još bržem rastu svojih tvrtki. Nakon toga s jednim kolegom krenuo sam raditi IT Job board kao studentski projekt. Taj projekt nikad nismo završili, međutim, to nam je bilo odlično iskustvo i škola kako ne treba raditi. Ovo iskustvo u konačnici pokazalo se kao jako bitno i dragocjeno za svladavanje novih poslovnih izazova. Nekoliko godine kasnije, nakon dodatno stečenog iskustva s puno želje i volje da se pokrene nešto svoje, oformili smo TalentLyft tim i započeli detaljnije istraživati problem pronalaska kadrova. Rezultat tog istraživanja je kompletan online recruitment alat. U početku smo mislili da ćemo raditi isključivo za IT sektor, međutim vrlo brzo se pokazalo kako svi imaju slične probleme i da je TalentLyft odlično rješenje za bilo koju tvrtku koja zapošljava, bez obzira na njenu veličinu. Vođeni time, širili smo rješenje kako bismo obuhvatili cjelokupni proces zapošljavanja koji počinje puno prije same potrebe za radnikom.“

O današnjem tržištu rada Mario je istaknuo:

“Tržište rada mijenja se jako brzo, nove generacije, naročito milenijalci, poznati su kao nelojalni djelatnici koji skaču” s posla na posao češće nego prethodne generacije radnika. Tvrtke koje nemaju brzu selekciju te dobar brand poslodavca kaskaju zbog toga što su najbolji ljudi na tržištu raspoloživi vrlo kratko.“  

TalentLyft je u fazi stabilnog rasta od 20% na mjesečnoj razini. Trenutno je njihov tim usredotočen na akviziciju međunarodnih klijenata i vjeruju kako je pred njima jako uzbudljivo razdoblje.

O timu s kojim stvara i razvija  inovativna rješenja Mario je rekao:

„Kada smo startali bilo nas je troje u timu i iz orginalne posade ostali smo dvojica. Rekao bih da smo imali uobičajen start gdje smo naišli na hrpu neplaniranih izazova i prepreka s čime se ponekad teško nositi. Trenutno u timu imamo 6 stalnih članova uz 3 stalna part time suradnika. Nikola i ja smo sve pokrenuli i zaduženi smo za tehnički dio proizvoda. Tu su Ivo i Kristian koji se bave prodajom, a Kristina naš marketing diže iz temelja. Ona se vratila iz SAD-a da nam pomogne i jako nam je drago da je s nama jer ima totalno drugačije iskustvo od nas ostalih. U narednih pola godine plan je udvostručiti tim jer se opseg posla iz dana u dan širi, zato pratite našu stranicu karijera. “

Zanimalo nas je kako se TalentLyft tim odlučio na ulazak u TPZ te kako im se sviđa biti dijelom ovakve zajednice. Na tu temu Mario je ispričao:

„Prije TPZ naš tim bio je smješten u unajmljenom stanu, poprilično daleko od zanimljivih događanja u startup zajednici. Kako smo tim koji strahovito voli učiti, željeli smo biti bliže događanjima i startup sceni, što je izuzetno važno kako bismo stjecali nova znanja i bili ukorak s tržištem i tehnologijama. Razmjena ideja i iskustva s timovima koji su u sličnim fazama razvoja, bila je dodatni razlog zašto smo se odlučili biti dio TPZ-a. Svatko je pogriješio u nekom trenutku razvoja tvrtke te je odlično poslušati negativna iskustva kako ih ne bismo sami ponovili. Naravno, prevladavaju pozitivna iskustva i primjeri, koje je lako preuzeti i implementirati u našim procesima. Dobra infrastruktura, koja uključuje moderno uređene urede i zajedničke prostorije, odličan je poticaj za rad te ujedno olakšava privlačenje novih kadrova. Ne smijemo zanemariti niti konferencijsku dvoranu koja nam je dostupna za korištenje. Radimo u području u kojem je potrebno obrazovati naše klijente o potrebama modernog zapošljavanja te mogućnostima koje im nude moderna softverska rješenja što zahtjeva redovitu organizaciju konferencija, meetup-a i ostalih oblika druženja. Tako smo nedavno organizirali događaj na temu povezanosti ljudskih resursa s marketingom za kojim je interes bio toliko velik da je nadmašio sva naša očekivanja.“  

Na samome kraju o planovima i ambicijama ovog perspektivnog tima Mario je izjavio: „Planovi su veliki, inače ne bismo bili tu gdje jesmo. Naš cilj je biti jedno od najboljih rješenja za akviziciju talenata na svijetu. Uskoro ćemo lansirati novu verziju proizvoda koja će biti fokusirana na radnje koje prethode zapošljavanju te time i game changer u industriji. Ono što nas trenutno veseli je mnogo zadovoljnih renomiranih klijenata. Činjenica da su nas oni prepoznali naš je trenutno najveći uspjeh. Znamo da je pred nama dug put, usponi i padovi, ali svi u timu vjerujemo kako radimo na nečem posebnom.“

Uvjereni smo kako će se o uspjesima tima TalentLyft još mnogo čuti. Želite li i vi svoj uspjeh graditi implementacijom njihovih rješenja, javite im se i popričajte o potencijalnoj suradnji te osnaženi kvalitetnim kadrom krenite u nove poslovne pobjede!

Ostale novosti i projekti

Završen projekt za zeleniju budućnost – My Energy Community 

Razvojno-istraživački projekt My Energy Community, čiji je završetak predstavljen danasna svečanosti održanoj u prostorijama ZICER-a, započet je 2022. godine s ciljem razvoja platforme za energetske zajednice u kojima će tokovi energije i povezane cijene biti dostupni...

Balans privatnog i poslovnog u startup svijetu

U fokusu poslovanja ReaX LAB-a je razvoj laboratorijske analitičke opreme u području zelene kemije, s posebnim naglaskom na minijaturizaciju radi smanjenja potrošnje reagensa i negativnog utjecaja na okoliš.Ovu uspješnu u ZICER-u inkubiranu tvrtku čine vrsni...