Startup MIRET o crowdfundingu

13. 11. 2021.

Kada Domagoj Boljar priča, on govori izravno i konkretno. I nikada hipotetski, već iz vlastitog iskustva!

Pa tako je suosnivač startupa Miret o crowdfunding strategiji Startup Factory timovima rekao:

„Za crowdfunding najbitnije je imati crowd! Crowdfundingu poanta nije ‘skupili smo novce’, već ‘ispunili smo obećano svim backerima’. To onda može biti i otvaranje vrata prema investiciji.“

Domagoj je naglasio ono što je jako bitno, a startupovi često ignoriraju:

„Nemojte čekati da napravite savršen proizvod. Na tržište izbacite dovoljno dobar proizvod, onaj koji vas neće osramotiti. Nakon toga ga mijenjajte u skladu s povratnim informacijama s tržišta. Tako ćete biti korak bliže onom savršenome!“

Ostale novosti i projekti

Saznaj više o tržišnoj dinamici i startup ekosustavu Austrije

Želiš saznati više o tržišnoj dinamici i startup ekosustavu Austrije? Tada je Vienna Startup Package, koji ti nudi Vienna Business Agency, upravo ono što trebaš! Istraži svoje poslovne mogućnosti unutar ekskluzivnog jednomjesečnog programa za međunarodne startupove....

Na Zagreb Connectu Startup Factory timovi osvojili 800.000 kuna

U ZICER-u - Zagrebačkom inovacijskom centru održano je deveto izdanje startup konferencije Zagreb Connect i sedmo finale akceleracijskog programa Startup Factory.  Keynote govornici Zagreb Connecta prenijeli su svoje znanje i iskustvo iz različitih aspekata...

Startupovi i investicije u fokusu Zagreb Connecta

U srijedu, 16. studenoga, najveći hrvatski startup hub otvara vrata i poziva vas na deveto izdanje Zagreb Connecta – konferencije na kojoj se 11 Startup Factory timova natječe za 800.000 kuna koje im za razvoj osigurava Grad Zagreb. Zagreb Connect je sinonim za...