Startup MIRET o crowdfundingu

13. 11. 2021.

Kada Domagoj Boljar priča, on govori izravno i konkretno. I nikada hipotetski, već iz vlastitog iskustva!

Pa tako je suosnivač startupa Miret o crowdfunding strategiji Startup Factory timovima rekao:

„Za crowdfunding najbitnije je imati crowd! Crowdfundingu poanta nije ‘skupili smo novce’, već ‘ispunili smo obećano svim backerima’. To onda može biti i otvaranje vrata prema investiciji.“

Domagoj je naglasio ono što je jako bitno, a startupovi često ignoriraju:

„Nemojte čekati da napravite savršen proizvod. Na tržište izbacite dovoljno dobar proizvod, onaj koji vas neće osramotiti. Nakon toga ga mijenjajte u skladu s povratnim informacijama s tržišta. Tako ćete biti korak bliže onom savršenome!“

Ostale novosti i projekti

Startup DiVan odlučio stati na kraj svađama zbog Adventa

Poznato je da startupovi spremno prihvaćaju izazove i rizike te da vole otpetljavati zamršene situacije. Jedan zagrebački startup ove si je godine dao u zadatak pomiriti hejtere i ljubitelje Adventa! “Konačno će se Advent slaviti mirno i bez gužve kao nekada”, govore...

MIRET lansirao crowdinvesting kampanju na Funderbeamu

Hrvatski brend ekoloških tenisica MIRET koji se razvija uz ZICER-ovu podršku pokrenuo je svoju crowdinvesting kampanju na Funderbeam platformi. Funderbeam, platforma za kupnju/prodaju udjela u privatnim tvrtkama omogućuje zajednici, odnosno pojedincima da postanu...