Startup MIRET o crowdfundingu

13. 11. 2021.

Kada Domagoj Boljar priča, on govori izravno i konkretno. I nikada hipotetski, već iz vlastitog iskustva!

Pa tako je suosnivač startupa Miret o crowdfunding strategiji Startup Factory timovima rekao:

„Za crowdfunding najbitnije je imati crowd! Crowdfundingu poanta nije ‘skupili smo novce’, već ‘ispunili smo obećano svim backerima’. To onda može biti i otvaranje vrata prema investiciji.“

Domagoj je naglasio ono što je jako bitno, a startupovi često ignoriraju:

„Nemojte čekati da napravite savršen proizvod. Na tržište izbacite dovoljno dobar proizvod, onaj koji vas neće osramotiti. Nakon toga ga mijenjajte u skladu s povratnim informacijama s tržišta. Tako ćete biti korak bliže onom savršenome!“

Ostale novosti i projekti

U ZICER-u predstavljen poduzetnički vodič na ukrajinskom jeziku

U Hrvatskoj je svoj privremeni dom pronašlo više od 19.000 ukrajinskih izbjeglica. Osobe koje su do sada svoje samostalne poslove razvijale iz Ukrajine pokazuju interes za pokretanje posla u Hrvatskoj. Kako bi se što bolje snašle u novim poduzetničkim izazovima, a za...

Predstavljanje poduzetničkih vodiča na ukrajinskom jeziku

U Hrvatskoj je svoj privremeni dom pronašlo više od 19.000 ukrajinskih izbjeglica. Osobe koje su do sada svoje samostalne poslove razvijale iz Ukrajine pokazuju interes za pokretanje posla u Hrvatskoj. Kako bi se što bolje snašle u novim poduzetničkim izazovima, a za...