Bez informacijskog kaosa uz startup Unitfly!

14. 05. 2021.

Na početku, dozvoli da ti postavimo pitanje. Kako se nosiš s informacijskim kaosom kada je u pitanju pohrana tvojih poslovnih podataka? Pitamo jer baš taj kaos značajno utječe na učinkovitost poslovanja. Rješenje postoji. Kreirao ga je i na njemu uspješno radi startup Unitfly.    

Priča počinje 2017. godine. Prve retke napisali su Alan Debijadi i Ivan Marković. Njihov tim danas ima osam članova. Sutra će ih biti još i više.

O jakoj ekipi koja rješava probleme pričali smo s Alanom i Ivanom.

Osluškivati i čuti sebe i tržište je imperativ. To vrijedi i kada si u fazi ideje, i kada si na vrhu realizacije projekta. Tako je započeo i Unitfly. Na tome i sada rade.

Na temelju iskustva prepoznali smo da postoji potreba za određenim uslugama i proizvodima na tržištu. Naravno, poduzetnički instinkt odmah nam je proradio. A kada se poklope hrabrost, ludost i podrška ljudi oko nas, brzo se i krene u osnivanje tvrtke. Htjeli smo što prije validirati pretpostavku da možemo ponuditi nešto što tržištu treba, tako da smo na početku čak radili i iz Španjolske! Od samog početka primarno smo htjeli graditi kulturu, raditi na zadovoljstvu tima i pozicionirati se kao brend koji simbolizira kvalitetu i inovativna rješenja.– priča nam Ivan.

Upravljanje informacijama i poslovni procesi

Bavimo se implementacijom poslovnih rješenja upravljanja informacijama i poslovnim procesima, poglavito koristeći platformu M-Files, a istovremeno razvijamo proizvode za što bolje iskorištavanje potencijala tih tehnologija. Najčešći problemi koje rješavamo korisnicima vezani su uz digitalizirane poslovne procese, ili bolje rečeno, manjak istih. Kada je u pitanju pohrana informacija, mi rješavamo informacijski kaos i tako utječemo na sve aspekte poslovanja naših klijenata.– kaže Alan.

Individualizirani pristup vodi zadovoljnome klijentu

Unitfly svakom klijentu pristupa na individualnoj razini i stvara rješenje specifično za njihovo poslovanje. Naglašavaju kako je prvi i najbitniji korak – bez kojeg nema kvalitetnog rješenja – razumijevanje klijentovog načina rada i poslovanja:  

Zajedno s klijentom definiramo sudionike poslovnih procesa, analiziramo trenutnu situaciju i što bi bilo idealno za njihovo poslovanje, a tek onda predlažemo tehnološko rješenje. Trudimo se pružiti pravi omjer između tehnološke implementacije i analize poslovanja. Kontinuirano pratimo razvoj novih inovativnih tehnologija, uključujemo ih u naša rješenja, a sa svakim novim klijentom poboljšavamo kvalitetu usluge.  

Zadovoljan klijent je i odan klijent. Osobna preporuka, bez obzira na sve dostupne promocijske kanale i alate, još uvijek ima najveću težinu pri donošenju odluke o kupnji.  

S obzirom na to da radimo u nišnom području enterprise content managementa, većina klijenata nam dolazi preporukom postojećih korisnika i partnera. Trudimo se svakom klijentu individualno pristupiti njegovim potrebama i željama, i biti dugoročni savjetnik u cijelom procesu implementacije, edukacije i podrške. Upravo zbog toga imamo odlične povratne informacije i zadovoljne klijente koji nas rado preporučuju dalje. Ali ono što nas posebno veseli je činjenica da sve više kompanija postaje svjesno kolika je važnost informacijskog managementa i koliko se poslovnog potencijala nalazi u rješavanju tog problema. – dodaje Alan.  

U zajednici s kojom rezoniraš sve je lakše
Unitfly se uz ZICER-ovu podršku razvija od 2018. godine. Željeli su još brže rasti, a za brzi rast trebaš akcelerator. Tako je izbor pao na Startup Factory kojeg su uspješno prošli u 2019. godini. Pitali smo zašto su baš ZICER odabrali za svoju bazu. Dobili smo ovaj odgovor: 
ZICER nam je bio prvi izbor upravo zbog toga što mladim kompanijama nudi sve što im treba za početak rada – infrastrukturu, povoljne uvjete i priliku za networking. Raznolikost timova, proizvoda i usluga koje nude definitivno je vrijednost koju teško možemo dobiti igdje drugdje. Svaka kompanija ima zanimljivu priču, svoje izazove i rješenja, pa se uvijek može naučiti nešto od nekog. A o dobroj energiji, ekipi i pivu poslije posla da ne govorimo! 

Vrhunski ljudi rade vrhunska rješenja

Kvaliteta tima proizlazi iz ekspertiza njegovih članova, ali još više iz činjenice da se ljudi u timu nadopunjavaju, uvažavaju i poštuju. Tada je posao veselje. I tada produktivnost raste. U posljednjih pola godine Unitfly tim se udvostručio. Zanimalo nas je kako ovaj uspješan (i perspektivan) startup stvara i njeguje timsku kulturu. O tome nam Ivan priča:

Najveća vrijednost svake uspješne kompanije trebali bi biti ljudi. Zato je naša misao vodilja od samih početaka, kako s klijentima tako i unutar tvrtke – vrhunski ljudi koji rade vrhunska rješenja. Imamo šarenu paletu osobnosti u timu 🙂 i svi zajedno gradimo kulturu Unitflyja. Imamo tradiciju mjesečnog druženja, svaki dan zajedno ručamo, razgovaramo o bitnim i manje bitnim temama. Želimo da svi članovi tima uživaju u tome što rade, tako da nam je otvorena i podržavajuća atmosfera primarni cilj i temelj na kojem gradimo sve ostalo. Nedavno smo bili na team buildingu da „svečano“ obilježimo završetak prvog kvartala, isplaniramo sljedeće mjesece i porazgovaramo o poboljšanjima, kako u komunikaciji, tako i operativi. Evo, isplanirali smo i nova radna mjesta, zapošljavamo dvije nove pozicije, software inženjera i solution konzultanta. Ono što nam je u timu najbitnije je definitivno karakter, da svi članovi tima otvoreno komuniciraju, imaju strast prema tehnologiji, želju za učenjem i snalažljiv um.

Za uspjeh je potreban dobar poslovni model 

Razmišljati i djelovati globalno ključ je uspjeha. Uspjeh je i subjektivna i objektivna kategorija i za svakoga ima drugo značenje. Što je potrebno za uspjeh i što je za Unitfly uspjeh Alan kaže:

Kvaliteta (znanje), ustrajnost i sreća. Svatko tko razumije i zna riješiti problem može uspjeti na bilo kojem tržištu. Možda je najveća zamka novih, startup poduzeća, brzo skakanje na razvoj i rješavanje problema, bez da se dovoljno energije i fokusa uložilo u detaljno razumijevanje problema koje budući korisnik ima. Također, nije dovoljno samo korisniku riješiti problem već i pronaći poslovni model koji može podržati dugoročni rast tog novog poduzeća. Trudimo se ovaj mindset uglaviti u sve naše proizvode i očekujemo da ćemo s vremenom i sami biti sve bolji u pronalasku i definiranju problema, kao i u pronalasku i definiranju poslovnih modela koje ćemo zadovoljiti kvalitetnim tehnološkim rješenjima.

S jasnim ciljem znaš kamo ideš. Zato nas je zanimalo u kojem će smjeru Alan i Ivan sa svojom ekipom. Plan im je ovakav: 

Širimo se i brojčano i proizvodima koje nudimo, a sa svakim novim klijentom gradimo čim bolju kvalitetu usluge. Objavili smo i novi web s novim dizajnom i poboljšanim iskustvom za korisnike, novim proizvodima i uslugama, koji će, nadamo se, pomoći ljudima u boljem razumijevanju problematike informacijskog managementa.

Za pet godina Alan i Ivan svoj tim vide kao jednako entuzijastičan i kreativan.

Veselimo se novim uspjesima do kojih će ih planirani razvoj inovativnih rješenja i kontinuirani rad na unapređenju kvalitete dovesti!

Ostale novosti i projekti

Inovacije novoosnovanih MSP-ova

Ministarstvo gospodarstva je objavilo poziv na dostavu projektnih prijedloga Inovacije novoosnovanih MSP-ova u okviru Programa konkurentnost i kohezija 2021.-2027. Datum početka zaprimanja projektnih prijava je 5. ožujka 2025. godine u 11:00 sati,...

Otvorene prijave za 2025 WIPO Global Awards

Od 15. do 31. ožujka otvorene prijave za 2025 WIPO Global Awards, natječaj Svjetske organizacije za intelektualno vlasništvo (WIPO). Nagrade se dodjeljuju izvrsnim novoosnovanim te malim i srednjim poduzećima koja koriste intelektualno vlasništvo (IV) za poticanje...