Bez informacijskog kaosa uz startup Unitfly!

14. 05. 2021.

Na početku, dozvoli da ti postavimo pitanje. Kako se nosiš s informacijskim kaosom kada je u pitanju pohrana tvojih poslovnih podataka? Pitamo jer baš taj kaos značajno utječe na učinkovitost poslovanja. Rješenje postoji. Kreirao ga je i na njemu uspješno radi startup Unitfly.    

Priča počinje 2017. godine. Prve retke napisali su Alan Debijadi i Ivan Marković. Njihov tim danas ima osam članova. Sutra će ih biti još i više.

O jakoj ekipi koja rješava probleme pričali smo s Alanom i Ivanom.

Osluškivati i čuti sebe i tržište je imperativ. To vrijedi i kada si u fazi ideje, i kada si na vrhu realizacije projekta. Tako je započeo i Unitfly. Na tome i sada rade.

Na temelju iskustva prepoznali smo da postoji potreba za određenim uslugama i proizvodima na tržištu. Naravno, poduzetnički instinkt odmah nam je proradio. A kada se poklope hrabrost, ludost i podrška ljudi oko nas, brzo se i krene u osnivanje tvrtke. Htjeli smo što prije validirati pretpostavku da možemo ponuditi nešto što tržištu treba, tako da smo na početku čak radili i iz Španjolske! Od samog početka primarno smo htjeli graditi kulturu, raditi na zadovoljstvu tima i pozicionirati se kao brend koji simbolizira kvalitetu i inovativna rješenja.– priča nam Ivan.

Upravljanje informacijama i poslovni procesi

Bavimo se implementacijom poslovnih rješenja upravljanja informacijama i poslovnim procesima, poglavito koristeći platformu M-Files, a istovremeno razvijamo proizvode za što bolje iskorištavanje potencijala tih tehnologija. Najčešći problemi koje rješavamo korisnicima vezani su uz digitalizirane poslovne procese, ili bolje rečeno, manjak istih. Kada je u pitanju pohrana informacija, mi rješavamo informacijski kaos i tako utječemo na sve aspekte poslovanja naših klijenata.– kaže Alan.

Individualizirani pristup vodi zadovoljnome klijentu

Unitfly svakom klijentu pristupa na individualnoj razini i stvara rješenje specifično za njihovo poslovanje. Naglašavaju kako je prvi i najbitniji korak – bez kojeg nema kvalitetnog rješenja – razumijevanje klijentovog načina rada i poslovanja:  

Zajedno s klijentom definiramo sudionike poslovnih procesa, analiziramo trenutnu situaciju i što bi bilo idealno za njihovo poslovanje, a tek onda predlažemo tehnološko rješenje. Trudimo se pružiti pravi omjer između tehnološke implementacije i analize poslovanja. Kontinuirano pratimo razvoj novih inovativnih tehnologija, uključujemo ih u naša rješenja, a sa svakim novim klijentom poboljšavamo kvalitetu usluge.  

Zadovoljan klijent je i odan klijent. Osobna preporuka, bez obzira na sve dostupne promocijske kanale i alate, još uvijek ima najveću težinu pri donošenju odluke o kupnji.  

S obzirom na to da radimo u nišnom području enterprise content managementa, većina klijenata nam dolazi preporukom postojećih korisnika i partnera. Trudimo se svakom klijentu individualno pristupiti njegovim potrebama i željama, i biti dugoročni savjetnik u cijelom procesu implementacije, edukacije i podrške. Upravo zbog toga imamo odlične povratne informacije i zadovoljne klijente koji nas rado preporučuju dalje. Ali ono što nas posebno veseli je činjenica da sve više kompanija postaje svjesno kolika je važnost informacijskog managementa i koliko se poslovnog potencijala nalazi u rješavanju tog problema. – dodaje Alan.  

U zajednici s kojom rezoniraš sve je lakše
Unitfly se uz ZICER-ovu podršku razvija od 2018. godine. Željeli su još brže rasti, a za brzi rast trebaš akcelerator. Tako je izbor pao na Startup Factory kojeg su uspješno prošli u 2019. godini. Pitali smo zašto su baš ZICER odabrali za svoju bazu. Dobili smo ovaj odgovor: 
ZICER nam je bio prvi izbor upravo zbog toga što mladim kompanijama nudi sve što im treba za početak rada – infrastrukturu, povoljne uvjete i priliku za networking. Raznolikost timova, proizvoda i usluga koje nude definitivno je vrijednost koju teško možemo dobiti igdje drugdje. Svaka kompanija ima zanimljivu priču, svoje izazove i rješenja, pa se uvijek može naučiti nešto od nekog. A o dobroj energiji, ekipi i pivu poslije posla da ne govorimo! 

Vrhunski ljudi rade vrhunska rješenja

Kvaliteta tima proizlazi iz ekspertiza njegovih članova, ali još više iz činjenice da se ljudi u timu nadopunjavaju, uvažavaju i poštuju. Tada je posao veselje. I tada produktivnost raste. U posljednjih pola godine Unitfly tim se udvostručio. Zanimalo nas je kako ovaj uspješan (i perspektivan) startup stvara i njeguje timsku kulturu. O tome nam Ivan priča:

Najveća vrijednost svake uspješne kompanije trebali bi biti ljudi. Zato je naša misao vodilja od samih početaka, kako s klijentima tako i unutar tvrtke – vrhunski ljudi koji rade vrhunska rješenja. Imamo šarenu paletu osobnosti u timu 🙂 i svi zajedno gradimo kulturu Unitflyja. Imamo tradiciju mjesečnog druženja, svaki dan zajedno ručamo, razgovaramo o bitnim i manje bitnim temama. Želimo da svi članovi tima uživaju u tome što rade, tako da nam je otvorena i podržavajuća atmosfera primarni cilj i temelj na kojem gradimo sve ostalo. Nedavno smo bili na team buildingu da „svečano“ obilježimo završetak prvog kvartala, isplaniramo sljedeće mjesece i porazgovaramo o poboljšanjima, kako u komunikaciji, tako i operativi. Evo, isplanirali smo i nova radna mjesta, zapošljavamo dvije nove pozicije, software inženjera i solution konzultanta. Ono što nam je u timu najbitnije je definitivno karakter, da svi članovi tima otvoreno komuniciraju, imaju strast prema tehnologiji, želju za učenjem i snalažljiv um.

Za uspjeh je potreban dobar poslovni model 

Razmišljati i djelovati globalno ključ je uspjeha. Uspjeh je i subjektivna i objektivna kategorija i za svakoga ima drugo značenje. Što je potrebno za uspjeh i što je za Unitfly uspjeh Alan kaže:

Kvaliteta (znanje), ustrajnost i sreća. Svatko tko razumije i zna riješiti problem može uspjeti na bilo kojem tržištu. Možda je najveća zamka novih, startup poduzeća, brzo skakanje na razvoj i rješavanje problema, bez da se dovoljno energije i fokusa uložilo u detaljno razumijevanje problema koje budući korisnik ima. Također, nije dovoljno samo korisniku riješiti problem već i pronaći poslovni model koji može podržati dugoročni rast tog novog poduzeća. Trudimo se ovaj mindset uglaviti u sve naše proizvode i očekujemo da ćemo s vremenom i sami biti sve bolji u pronalasku i definiranju problema, kao i u pronalasku i definiranju poslovnih modela koje ćemo zadovoljiti kvalitetnim tehnološkim rješenjima.

S jasnim ciljem znaš kamo ideš. Zato nas je zanimalo u kojem će smjeru Alan i Ivan sa svojom ekipom. Plan im je ovakav: 

Širimo se i brojčano i proizvodima koje nudimo, a sa svakim novim klijentom gradimo čim bolju kvalitetu usluge. Objavili smo i novi web s novim dizajnom i poboljšanim iskustvom za korisnike, novim proizvodima i uslugama, koji će, nadamo se, pomoći ljudima u boljem razumijevanju problematike informacijskog managementa.

Za pet godina Alan i Ivan svoj tim vide kao jednako entuzijastičan i kreativan.

Veselimo se novim uspjesima do kojih će ih planirani razvoj inovativnih rješenja i kontinuirani rad na unapređenju kvalitete dovesti!

Ostale novosti i projekti

Završen projekt za zeleniju budućnost – My Energy Community 

Razvojno-istraživački projekt My Energy Community, čiji je završetak predstavljen danasna svečanosti održanoj u prostorijama ZICER-a, započet je 2022. godine s ciljem razvoja platforme za energetske zajednice u kojima će tokovi energije i povezane cijene biti dostupni...

Balans privatnog i poslovnog u startup svijetu

U fokusu poslovanja ReaX LAB-a je razvoj laboratorijske analitičke opreme u području zelene kemije, s posebnim naglaskom na minijaturizaciju radi smanjenja potrošnje reagensa i negativnog utjecaja na okoliš.Ovu uspješnu u ZICER-u inkubiranu tvrtku čine vrsni...