VeeMee ima novu liniju proizvoda

12. 09. 2022.

Krenuli su od sebe i u srž poslovanja ugradili ideju o tome da budu promjena koju želiš vidjeti u svijetu.

Zato i njihovo ime skriva bit – VeeMee.

„Naš naziv je već u samome kontekstu Vi – Mi odnosa, pri čemu su Vi – sudionici na tržištu, a Mi – VeeMee, tvrtka koja omogućuje transparentne i relevantne informacije između sudionika na tržištu putem QR kodova otisnutih na proizvodu.“ – pojašnjava nam Marko Kozjak, direktor i suosnivač ovog uspješnog startupa.

Skeniranjem oznaka koje se nalaze na određenim proizvodima svaki potrošač opremljen pametnim telefonom može pristupiti tzv. PID-u proizvoda (PID je oznaka za profil/identitet proizvođača). PID profili nalaze se na VeeMee platformi i sadrže sve standardizirane i relevantne informacije o porijeklu proizvoda, njegovom proizvođaču i distributerima.

„Ponosni smo na činjenicu da je preko 25.000 tona robe označeno našim neutralnim oznakama podrijetla, a uz to koordiniramo i namirnicama koje bi zbog oštećenog izgleda ili deklaracije mogle postati food waste. Toga nažalost u svijetu ima i previše jer otprilike 1/3 svjetske proizvodnje hrane svake godine završava u otpadu.“ – ističe Marko.

Znaš li da VeeMee ima novu liniju proizvoda? Do nje je, kaže Marko, došlo sasvim spontano.

„Prije skoro pola godine u svojoj sam prehrani reducirao unos mesa i to u smislu da ga sada jedem (samo) tri puta tjedno, dok ostale dane konzumiram vege prehranu. Vrlo brzo sam vidio da mi to odgovara i da se bolje osjećam, a u razgovoru s prijateljima sam zaključio da većina lagano naginje baš ovakvoj prehrani. Tu mi je pala na pamet ideja da bi se možda trebalo upustiti u proizvodnju zdravih proizvoda, ali po pristupačnim cijenama, koje bi bile prihvatljive što većem broju kupaca.“

I eto, od ideje do realizacije prošlo je svega par mjeseci, a eko certificirani proizvodi su ugledali svjetlo dana!

Za sada VeeMee u ponudi ima humuse od brokule, crvene paprike, cikle, natur i tofunezu (koja je zamjena za majonezu). No tu priča ne prestaje jer su njihovi vege burgeri u zadnjoj fazi izrade i uskoro ih možeš očekivati na policama u trgovačkim centrima.

Ostale novosti i projekti

Zagreb Crowdfunding Convention 11.10.2022. u ZICER-u

Načuli ste kod Stankovića da je dvadesettrogodišnji Albert Gajšak za svoj startup CircuitMess prikupio $408.749,00? Ili da su kroz platformu Funderbeam braća Boljar prikupili €473.600,00, a Pivovara Medvedgrad  €1.3 milijuna… Impresivno, ali i dalje niste sigurni...

Doznajte imena timova sedme Startup Factory generacije!

Odabrano je 13 timova nove Startup Factory generacije. Prijave za sedmi Startup Factory trajale su 19. srpnja do 4. rujna. Prijaviti su se mogli timovi ili novi startupovi koji razvijaju visokotehnološka rješenja i okupljaju od dvoje do sedmero članova komplementarnih...