Modulos Desk – inovativan proizvod razvijen suradnjom drvnog i kreativnog sektora

25. 04. 2018.

Modulos Desk, jedan od pobjednika Kreativnog kampa projekta Co-Create, prošlog je vikenda svoj inovativni proizvod prezentirao na Milano Design Weeku.

Više o stolu, građenju branda, dojmovima s Kreativnog kampa i Milana otkrila nam je članica tima, Katarina Galić.

Tim sastavljen od predstavnika drvnog i kreativnog sektora čini tvrtka Modulos na čelu s Matejem Grozdanovićem i Katarinom Galić te komunikacijski strateg Srđan Laterza. Njihova misija je izgraditi svjetski poznati brand stolova koji pružaju više od uobičajenog koncepta namještaja.

Projekt Modulos Desk  je inovativan sustav modularnog stola čije funkcionalnosti korisnik u potpunosti prilagođava sebi. Tim oformljen u sklopu Kampa nastavio je proces razvoja ovog proizvoda i započeo s izradom njegove dugoročne komunikacijske strategije.

STVARANJE PREPOZNATLJIVOSTI UZ NOVI, SAMOOBNOVLJIVI STOL

Svijet namještaja nameće nova pravila. Bitna je prepoznatljivost i prepoznavanje potreba korisnika. Modulos Desk čini upravo taj koncept, ali sa svojom inovativnošću ide korak dalje.

„Modulos ima plasiranu jednu liniju proizvoda – module izrađene od hrastovine. Međutim, zbog potreba tržišta i zbog optimizacije proizvodnje, želimo kreirati još jednu. Osim kvalitetnog hrvatskog drva, u Milanu smo predstavili novi proizvod presvučen slojem samoobnovljivog materijala baziranog na nanotehnologiji i otpornog na grebanje i toplinu.“ otkriva nam Katarina.

S KREATIVNOG KAMPA NA MILANO DESIGN WEEK

„Co-Create se ispostavio kao odličan i hvalevrijedan projekt koji osim glavne nagrade ima još jako puno benefita.

Želja za strateškim razvojem proizvoda dovela je Katarinu i Mateja do edukacija i mentora Kreativnog kampa. Tamo su se spojili s osobom čija im je ekspertiza pomogla u daljnjem planiranju razvoja branda: 

„U našu priču odlično se uklopio Srđan Laterza, komunikacijski strateg koji je zanat brusio u kreativnoj agenciji Bruketa&Žinić. S obzirom da nam je dugoročni cilj građenje branda i osvajanje inozemnog tržišta, zajedno sa Srđanom smo u sklopu projekta radili na planiranju dugoročne komunikacije, ciljajući na tržišta Zapadne Europe i SAD-a.“

Osim stjecanja kvalitetnog partnera u radu na projektu, povezali su se i s drugim sudionicima s kojima ubuduće planiraju surađivati. Kreativni kamp im je donio mnogo koristi, a kao pobjednici imali su se priliku prezentirati na Milano Design Weeku.

„U Milano smo išli kako bi službeno objavili uvođenje novih linija proizvoda i novu web stranicu, no i kako bi dobili feedback od publike koja nam je iznimno relevantna. Ono što sa zadovoljstvom možemo reći je da smo po predstavljanju proizvoda i weba dobili izvrsne reakcije i brojni interes, kako od potencijalnih kupaca, tako i od iznimno relevantnih osoba poput profesora s poznatog milanskog fakulteta Politecnico di Milano i predstavnika udruženja talijanske industrije, s kojima smo popričali i o potencijalnim suradnjama.“

Modulos Desk, nakon uspješnog predstavljanja u Milanu, ime je o kojemu će se još dosta čuti. Stol koji pruža više i daje mogućnosti mijenjanja radne površine samo je početak njihovih internacionalnih uspjeha.

Ostale novosti i projekti

Zagreb Crowdfunding Convention 11.10.2022. u ZICER-u

Načuli ste kod Stankovića da je dvadesettrogodišnji Albert Gajšak za svoj startup CircuitMess prikupio $408.749,00? Ili da su kroz platformu Funderbeam braća Boljar prikupili €473.600,00, a Pivovara Medvedgrad  €1.3 milijuna… Impresivno, ali i dalje niste sigurni...

Doznajte imena timova sedme Startup Factory generacije!

Odabrano je 13 timova nove Startup Factory generacije. Prijave za sedmi Startup Factory trajale su 19. srpnja do 4. rujna. Prijaviti su se mogli timovi ili novi startupovi koji razvijaju visokotehnološka rješenja i okupljaju od dvoje do sedmero članova komplementarnih...