FramesPage – novi trendsetter Tehnološkog parka Zagreb

15. 07. 2019.

Nakon što je 15 godina radila za poznate optičke korporacije, Dora Plišić odlučila je krenuti novim, neucrtanim putem. 

Njezin prijašnji posao omogućio joj je putovanja u više od 50 država, no Dora kaže kako se ispunjenost kojom je rezultiralo pokretanje vlastitog biznisa ne može mjeriti ni s jednim prijašnjim profesionalnim uspjehom.

Cool naočale ne bi trebale biti luksuz

Spojivši strast prema dizajnu sa svojim velikim iskustvom u optičkoj industriji, Dora je stvorila FramesPage.

„FramesPage.com sam pokrenula zato što smatram da cool naočale s kvalitetnim dioptrijskim lećama ne bi trebale biti luksuz. Trebale bi biti nešto što si svi možemo priuštiti. Željela sam učiniti dizajnirane, visokokvalitetne dioptrijske naočale cjenovno prihvatljivima. Sve je počelo s pitanjem: Zašto ne bismo mogli imati nekoliko naočala kao što imamo i nekoliko pari traperica? Zašto bismo bili osuđeni na jedne?“, s entuzijazmom nam priča Dora.

Izlazak na tržište 

Nakon što je Dora pokrenula FramesPage, njenom timu je bilo potrebno dva mjeseca za kreiranje minimalnog održivog proizvoda. Evo što Dora kaže o samim počecima i izlasku na hrvatsko tržište: „Počeli smo testirati naše tržište i upoznavati sebe i svoje kupce. Tada nismo znali gotovo ništa o našim potencijalnim kupcima – niti tko su oni, ni gdje se nalaze. Nismo bili upoznati s njihovim problemima, a nismo znali ni kako ih konvertirati. Cijelo smo vrijeme testirali, pratili što prolazi, učili, analizirali i ispravljali.“ 

Dora dodaje: „Mogli smo se tada zatvoriti u sobu i mozgati o svim tim pitanjima. Možda bismo tada bili spremniji u trenutku izlaska na tržište. Međutim, kada bi bio taj trenutak? I zašto bismo uopće čekali? Naš je cilj bio pokrenuti posao s minimalnim budžetom i vidjeti kako naša usluga diše u rukama stvarnih kupaca. U ovom trenutku možemo reći da poznajemo svog kupca, a upoznajemo i strana tržišta i širimo se. Trenutno poslujemo u Hrvatskoj i Sloveniji, a uskoro izlazimo u treću državu. Nakon toga idemo još dalje.“

Mijenjamo način na koji ljudi kupuju i nose naočale

FramesPage mijenja način na koji ljudi kupuju i nose naočale transformirajući cijeli proces traženja, isprobavanja, plaćanja i dostave. Ovaj inovativni, mladi tim shvatio je da ljudi nisu raspoloženi dva tjedna provesti u klasičnoj kupovini naočala, posjetiti 10 prodajnih lokacija, isprobati 200 modela, cijelu priču platiti nekoliko tisuća kuna, nekoliko tjedana čekati da naočale budu gotove i osobno doći po njih.

„Kod nas cijeli proces traje svega nekoliko klikova: pogledate naočale na našem webu, virtualno ih isprobate i platite online. One već za dva dana stižu na vašu adresu – ne morate ni izaći iz kuće.“

Stimulativno okruženje Tehnološkog parka

FramesPage prilično je novi stanar Tehnološkog parka Zagreb. Zamolili smo Doru da s nama podijeli svoje iskustvo rada u našem živopisnom prostoru. Evo što smo doznali: „Za ulazak u TPZ sam se odlučila prije nekoliko mjeseci. Ideja je genijalna – stimulativno okruženje i odlična atmosfera. Druženja, česte i korisne edukacije te networking dodatan su plus u cijeloj priči.“

Plan zasnovan na viziji uspjeha

Kada smo Doru pitali kakvu budućnost očekuje, odgovorila nam je sljedeće: „Plan je stvoriti uspješnu, relevantnu i konkurentnu kompaniju u svjetskoj optičkoj industriji. Naši dosadašnji kupci su oduševljeni našom uslugom što dokazuje ocjena 5/5 kojom nas ocjenjuju na Facebooku. Više od polovice njih nosi i nekoliko pari naših naočala. Očekujemo jednako zadovoljstvo na tržištima koja ćemo tek osvojiti.“

Poznajući Dorinu kreativnost kao i njezinu posvećenost FramesPageu, sigurni smo u neminovnost njezinog uspjeha. A ukoliko razmišljate o novim naočalama, ne razmišljajte više. Jednostavno se uputite prema FramesPageu. Vaše iskustvo na njihovoj stranici svidjet će vam se gotovo jednako kao i vaše nove naočale!

Ostale novosti i projekti

Zagreb Crowdfunding Convention 11.10.2022. u ZICER-u

Načuli ste kod Stankovića da je dvadesettrogodišnji Albert Gajšak za svoj startup CircuitMess prikupio $408.749,00? Ili da su kroz platformu Funderbeam braća Boljar prikupili €473.600,00, a Pivovara Medvedgrad  €1.3 milijuna… Impresivno, ali i dalje niste sigurni...

Doznajte imena timova sedme Startup Factory generacije!

Odabrano je 13 timova nove Startup Factory generacije. Prijave za sedmi Startup Factory trajale su 19. srpnja do 4. rujna. Prijaviti su se mogli timovi ili novi startupovi koji razvijaju visokotehnološka rješenja i okupljaju od dvoje do sedmero članova komplementarnih...