HAMAG-BICRO, EEN mreža i ZICER organizirali radionicu o marketingu startupova

08. 11. 2021.

U subotu, 6. studenoga za Startup Factory timove održana je radionica na temu Marketing i marketinške strategije za startupove. Radionica je suorganizirana u suradnji s Hrvatskom agencijom za malo gospodarstvo, inovacije i investicije te Europskom poduzetničkom mrežom Hrvatske.

Komunikacija i digitalne platforme danas su neraskidivi. Digitalni marketing se odnosi na promociju proizvoda ili usluge uz pomoć digitalnih komunikacijskih kanala kako bi određena poruka došla do primarne publike – potencijalnih kupaca i klijenata.

Živimo u vremenu digitalne transformacije. U digitalnom, sve složenijem svijetu u kojem nam je dostupno više podataka nego ikada do sada, ključno je znati kako se povezati s ljudima i izgraditi zajednicu vjernih kupaca ili publike. Informacije nam omogućuju napredak, ali je pitanje kome, kada i gdje ćemo ih plasirati.

Znanja koja su timovi Startup Factoryja putem ove radionice primili čine temelj za otkrivanje priča koje publika i kupci koje žele čuti, ali i kada te gdje žele nešto pročitati ili vidjeti.

Radionicu marketinga i marketinške strategije održao je obrt za komunikaciju i digitalni marketing Dobra priča Maje Belušić.

Maja Belušić je stručnjak za komunikaciju i marketing. Uz studij novinarstva, radila je u različitim medijima, od tiska, radija, televizije i portala. Završila je diplomski studij antropologije i informatologije.

Ovo je djelić informacija koje su poduzetnici primili kroz ovu radionicu:

  • Željenom kupcu, klijentu ili investitoru nužno je ponuditi bolji i značajniji proizvod, no najbolje ćete mu se približiti kroz svoju priču.
  • A priču ćete ispričati odgovorom na pitanja što, kako i zašto radite to što radite.
  • U priči pitanje zašto daje najveću težinu.
  • Neka vaša priča bude što jednostavnija, originalna, prepoznatljiva i autentična. I neka izazove emociju.
  • Emocija privlači pažnju. S emotivnom pričom se lakše poistovjetiti, a time i više vjerovati proizvodu.

Hrvatskoj agenciji za malo gospodarstvo, inovacije i investicije te Europskoj poduzetničkoj mreži Hrvatske zahvaljujemo na suorganizaciji.

Ostale novosti i projekti

Startup DiVan odlučio stati na kraj svađama zbog Adventa

Poznato je da startupovi spremno prihvaćaju izazove i rizike te da vole otpetljavati zamršene situacije. Jedan zagrebački startup ove si je godine dao u zadatak pomiriti hejtere i ljubitelje Adventa! “Konačno će se Advent slaviti mirno i bez gužve kao nekada”, govore...

MIRET lansirao crowdinvesting kampanju na Funderbeamu

Hrvatski brend ekoloških tenisica MIRET koji se razvija uz ZICER-ovu podršku pokrenuo je svoju crowdinvesting kampanju na Funderbeam platformi. Funderbeam, platforma za kupnju/prodaju udjela u privatnim tvrtkama omogućuje zajednici, odnosno pojedincima da postanu...