Digital Boost – novi trendovi mijenjaju pravila igre digitalnog marketinga

26. 03. 2018.

Prošloga petka i subote TPZ je ponovo bio u središtu pažnje. Konferencija Digital Boost – From Zero to Digital Hero popunila je Akcelerator sudionicima zainteresiranim za digitalni marketing i nove trendove u oglašavanju.

„Digital Boost je od inicijalne ideje World Chicago organizacije da se napravi meetup za 30 ljudi narastao na konferenciju koju je posjetilo preko 200 ljudi, te putem live prijenosa više od 1000 ljudi. Zahvaljujući partnerima Paldesk i Marzito koji su pratili potrebe ove konferencije, ta transformacija je prošla bez problema, što su i osjetili naši posjetitelji i ocijenili konferenciju s najvišim ocjenama.“ otkrio nam je jedan od organizatora konferencije, Igor Mirković.

Marketinški stručnjaci trebaju razumjeti tehnologiju

Teško je pratiti sve trendove u digitalnome svijetu jer se on sastoji od više dijelova koji moraju funkcionirati na način da čine zaokruženu cjelinu. Kako bi bili uspješni, marketinški stručnjaci trebaju razumjeti tehnologiju, osobito ako rade u startupima ili s digitalnim proizvodima.

Danas postoji čak 3.863.823.693 korisnika Interneta, a umjetna inteligencija, blockchain i druge tehnološke inovacije neprestano mijenjaju našu svakodnevicu. Da sva poduzeća mogu na neki način imati koristi od digitalnog oglašavanja utvrdio je predavač Bruno Filipović (svinaweb) koji kao najveću promjenu u digitalnom vremenu vidi u načinu prikazivanja oglasa i detaljnom targetiranju.

Dobro poslovanje u 2018. godini 

Više nije dovoljno imati samo dobru uslugu ili samo dobar digitalni marketing, potrebna nam je i dobra usluga i dobar digitalni marketing.

„Digitalni marketing postaje ključan faktor za razvoj kompanija koje se žele probiti i pozicionirati na stranim tržištima. Bilo da se radi o tehnološkom rješenju (npr. live chat), proizvodnji inovativnog namještaja ili turističkoj agenciji, bez kvalitetnog digitalnog marketinga nove kompanije neće na tržištu preživjeti ni prvu godinu.“ otkriva nam je Igor Mirković.

Konkurencija je svaki dan jača, treba se ulagati sve više znanja, pa tako današnje tvrtke povrh dobre usluge moraju nuditi i dobro korisničko iskustvo te biti i fizički “Instagram friendly” – jer korisnici vole svoja pozitivna iskustva dijeliti s prijateljima.

Bitno je imati cjelovitu marketinšku strategiju koja daje konkretne rezultate, a ne samo dobre statistike. Proces kreiranja digitalnih kampanja na više kanala odlično je objasnila Iva Obrovac (404 agency) naglašavajući ulogu istraživanja tržišta, kreiranja strategije, postavljanja ciljeva te mjerenja uspjeha i prilagođavanja nastaloj situaciji.

Podaci i mjerenje upravljaju biznisom

Ključnu razliku između starog i novog marketinga najbolje je opisala Sandra Kecman (Bisnode Southern Market) koja je usporedila marketinški pristup sebe i svoje majke koja je – također marketingašica. Naime, njena majka nikada nije mogla mjeriti učinke svojih kampanja kao što mi danas možemo digitalnim alatima i zbog toga imamo veliku prednost: „Bez podataka, samo ste još jedna osoba s mišljenjem”, istaknula je. Na konferenciji smo saznali i koje su metrike bitne te na koje se sve načine prikupljeni podaci mogu koristiti, kao i o funkcioniranju CRM sustava.

Testirajte i fokusirajte se na smjer u kojem želite krenuti

Bez obzira na temu izlaganja, svi su se govornici složili da je digitalni marketing ponavljajući proces pokušaja i pogrešaka, a recept za uspjeh glasi:

  1. Istražite i testirajte
  2. Prihvatite rizik
  3. Ako ne radi, probajte (na drukčiji način) opet – sve dok ne uspijete!

„Povezivanje, nalaženje ljudi, organiziranje meetupova i ovakvih konferencija dobar je način za razmjenu znanja i iskustva. Upravo ovo bitno je i za hrvatsko tržište, a nužno je i pratiti nove trendove, jer oni se mijenjaju stalno. Danas nam Internet omogućuje da gledamo svakakve tutorijale i sve se može pronaći, tako da nam znanje nije udaljeno. Uz ovo, moj savjet je da testirate sve, fokusirajte se i nikad ništa ne pretpostavljajte“ za kraj nam je poručila Sandra Kecman.

Ostale novosti i projekti

Završen projekt za zeleniju budućnost – My Energy Community 

Razvojno-istraživački projekt My Energy Community, čiji je završetak predstavljen danasna svečanosti održanoj u prostorijama ZICER-a, započet je 2022. godine s ciljem razvoja platforme za energetske zajednice u kojima će tokovi energije i povezane cijene biti dostupni...

Balans privatnog i poslovnog u startup svijetu

U fokusu poslovanja ReaX LAB-a je razvoj laboratorijske analitičke opreme u području zelene kemije, s posebnim naglaskom na minijaturizaciju radi smanjenja potrošnje reagensa i negativnog utjecaja na okoliš.Ovu uspješnu u ZICER-u inkubiranu tvrtku čine vrsni...