SEO optimizacija je uređivanje web stranice i sadržaja na optimalan način, poštujući prvenstveno Googleova pravila. Cilj je stranicu što bolje prilagoditi korisniku. Tako se stvara autoritet stranice. Dobrom SEO optimizacijom moguće je doći na sam vrh tražilica. Znajući da, globalno gledano, čak 90% svih web stranica ne radi na SEO optimizaciji, uhvatite li se ovog izazova, postići ćete veliku konkurentsku prednost. A benefit će biti tim veći jer organski prometi, statistički gledano, donose najbolju konverziju - od dolaska na web stranicu do kupnje proizvoda ili usluge.

Davor je istaknuo kako čak 32% korisnika klikne na prvo mjesto rezultata pretraživanja, a tamo možete dospjeti jedino ako vaš sadržaj točno odgovara onome što je korisnik pretraživao. Također, naglasio je da statistika pokazuje kako 75% korisnika nikada ne pretražuje drugu stranicu dobivenih rezultata. To znači, ako ste na drugoj ili trećoj stranici pretraživača, to je gotovo kao da vas nema. Isto tako, činjenica je da 76% korisnika nikada ne klikne na plaćeni oglas. To je zbog toga što ljudi naprosto ne smatraju relevantnima odgovore koje im nude plaćeni oglasi već puno vrjednijim izvorom smatraju sadržaje koji su organskim putem došli na prvu stranicu tražilice. 

Koji su koraci SEO optimizacije? 

Davor je istaknuo šest koraka za provedbu SEO optimizacije. To su:

  • Dubinska SEO analiza postojeće stranice
  • Izrada strategije ključnih riječi
  • Pisanje sadržaja prema on-site SEO principima
  • Analiza konkurentskih web stranica i to na osnovi ključnih riječi
  • Planiranje strukture web stranice i ključnih riječi
  • Podizanje autoriteta stranice Backlink i Link juice strategijom 

Kao temelj, prvo je potrebno napraviti kompletnu dijagnostiku postojeće web stranice. Tako ćete u jednom dokumentu imali točno navedeno što je potrebno popraviti na webu i koje su mogućnosti za poboljšanje postojećeg stanja. Na web stranici Digitalni-asistent.hr napravite svoju besplatnu SEO analizu!

Koje su tajne dobro optimiziranog bloga?

Zanimljiv, jedinstven, edukativan i kvalitetan sadržaj je bitan. Pri njegovom pisanju važno je pridržavati se postavljene strategije ključnih riječi. Tu bitnu ulogu igraju struktura naslova, podnaslova i samoga teksta u kojem se pak pažnja ciljano stavlja na ispravno korištenje ključnih riječi.

U dijelu predavanja o razradi Inbound Marketing strategije za blog, polaznici su mogli saznati kako se dugoročno kreira i planira content plan za blog, na koji način i putem kojih alata mogu istražiti ključne riječi relevantne za njihov brand, te koje su najbolje prakse u pisanju blogova. Uz to, Nikolina je pojasnila najbolje primjere SEO copywritinga za blogove. Na konkretnim primjerima ZICER-ovih stanara pojasnila je na što bi trebali obratiti pozornost kod pisanja blog sadržaja. Neki od najčešćih izazova u pisanju blogova tako su duljina tekstova, meta tagovi i meta opisi, spominjanje ključnih riječi u tekstu i nedostatak dugoročne strategije ključnih riječi.

Mnogi startupovi su svjesni marketinške moći kvalitetnog blog. Jedan od njih je i Modulos Desk. Katarina Galić, Modulosova voditeljica marketinga o ovom predavanju je rekla: Sa sigurnošću mogu reći da je ovo jedna od najboljih edukacija na kojima sam prisustvovala. Davor i Nikolina dali su konkretne informacije kako napraviti dobar SEO i pokazali su kako se to radi na konkretnim primjerima. Na ovoj edukaciji dobili smo jako puno korisnih smjernica i savjeta, i već smo krenuli u primjenu istih. Svaka čast!