U srijedu, 21. rujna, održan je Bootcamp Startup Factory Zagreb na kojemu su tvrtke, timovi i pojedinci predstavili svoja inovativna turistička rješenja. Prije početka rada s mentorima, timove je u uvodnom predavanju motivirao njemački poduzetnik i stručnjak za digitalni turizam Martin Reents.

Neke prilike u životu pružaju samo jednom i nikada više, ali čak i u slučaju da ideje koje su razvijali kroz ovaj projekt ne uspiju, broj ideja koje postoje i čekaju da ih netko razvije i komercijalizira je neograničen, sudionicima je poručio Reents, s kojim je Netokracija imala priliku nedavno razgovarati.

Samo natjecanje je provedeno kroz dva kruga pitchanja pred publikom, evaluacijskim odborom i ostalim natjecateljima, nakon čega je između 22 tima odabrano 5 pobjednika.

To su Zagreb City Challenge, Drop Table, Vollo, Run Zagreb i Freewab, a uskoro će započeti program u kojem će tijekom deset tjedana nastaviti razvijati i usavršavati ideje. Čestitamo.

Članak donosi Netokracija.hr.