JAN JILEK

Marketing

Jan Jilek započeo je svoju karijeru 2002 u online oglasnoj mreži Httpool. Nakon Httpool­a u suradnji s slovenskom online tražilicom Najdi.si pokrenuo je hrvatsku tražilicu Pogodak.hr. Nakon Pogotka startao je prvu kontekstualnu intext oglasnu mrežu Xclaim (prodana 2008.). Pokrenuo je Internet oglasnu mrežu ad­net te ad operations firmu AdServer.hr (prodana 2015.). Najnovija mu je avantura big data audience measurement startup Dotmetrics.net. Dotmetrics je u 2015 započeo na hrvatskom tržištu a danas je prisutan u cijeloj Adria regiji. Radi situacije u Hrvatskoj vezane uz ulaganje u startupe počeo je istraživati tržište investicija u cijelom svijetu te je na temelju istraživanja započeo pokret 1000startups.eu. Radi efekata koje je postigao s projektom Financial Times, Google, Res Publica i Visegrad Fund su ga odabrali da bude jedan od „New Europe 100 challengers“ u 2015 g. Također je predsjednik IAB Croatia i član Brand Advertising odbora i Research odbora u IAB Europe.