Akcelerator, koji vodi Tehnološki park Zagreb, objavio je da je među 46 pristiglih projekata odabrao njih pet koji će dobiti poticaje do 150 tisuća kuna. Riječ je o timovima/startupima Drop Table, Freewa, Vollo, Zagreb City Challenge i Run Zagreb.

Frane Šesnić, direktor Tehnološkog parka Zagreb, kaže da je vrlo zadovoljan interesom startup zajednice za stvaranjem inovacija u području turizma. Grad Zagreb je, naime, u prvih osam mjeseci ove godine imao jednak broj turista koliko ima i stanovnika, njih 700 tisuća, uz rast od pet posto, te 1,28 mil. noćenja, što je 12 posto više nego lani.

Dogodine equity fond
"Turizam je jedna od najbržerastućih gospodarskih djelatnosti u Zagrebu, a Tehnološki park Zagreb želi kroz promicanje koncepta pametnog grada s jedne te kroz poticanje inovacija u malom i srednjem poduzetništvu s druge strane  pomoći u daljnjem rastu i obogaćivanju turističke ponude u Zagrebu i zato mi je drago da su startupi to prepoznali", kaže Šesnić. Dodaje da je Startup Factory Zagreb ne samo prvi turistički akcelerator u Hrvatskoj već i jedan od prvih u regiji. "To samo pokazuje da i lokalna samouprava može pomagati jačanje poduzetništva, a za Zagreb je to još važnije jer bi smovoljeli vidjeti što više startupa u Zagrebu u koje će gradski equity fond, koji planiramo za 2017. godinu, moći ulagati", kaže Šesnić.

Poklonima u igru
Kata Barišić, suosnivačica startupa Zagreb City Challenge, koja je u posljednjih šest godina od online trgovine za kreativne, personalizirane i iskustvene poklone PokloniMe.hr stvorila profitabilan biznis, kaže da ima 200 potencijalnih partnera s kojima želi realizirati novi projekt s kojim je ušla u prvi hrvatski turistički akcelerator.  "Projekt Zagreb City Challenge je u početnoj fazi. Na temelju iskustva iz PokloniMe.hr-a vidimo da postoji potreba za drukčiji doživljaj grada, da se kroz igru, odnosno mobilnu aplikaciju koja bi kroz igru nudila različite scenarije upoznavanja grada, upijaju novi i posebniji doživljaji Zagreba", kaže Barišić. 

Suvenir za obilje pitke vode
Vedrana Vrabec, suosnivačica Freewe, kaže da je njihov cilj ponuditi novi, jedinstveni zagrebački suvenir koji se temelji na obilju pitke vode. Navodi da je Hrvatska peta u Europi, prema izviješću UNESCO-a, po dostupnosti i bogatstvu pitkom vodom. Tripadvisor ističe da smo prepoznatljivi upravo po obilju pitke vode. Freewa je osmislila ekološku bocu za vodu i mobilnu aplikaciju putem koje turisti mogu pronaći najbliže mjesto s javnom česmom ili drugi izvor vode. "Želimo da turisti iskuse taj dio hrvatske ponude", zaključuje Vrabec.

Članak donosi Poslovni.hr.