Generalni pobjednik Zagreb Connecta je tim NUOTWO koji je osvojio 200.000 kuna, a u pet najboljih startup-ova na Startup Factoryju našli su se i dečki iz ekipe Mundus koji su sa svojom pametnom društvenom igrom sudjelovali u finalu naše Ideje godine 2018. kada su osvojili treće mjesto.

Tijekom konferencije Zagreb Connect koju su organizirali Grad Zagreb i ZICER, a koja se jučer održala u Kongresnom centru Zagrebačkog velesajma, timovi su pred mnogobrojnom publikom i stručnim povjerenstvom predstavili svoje inovativne proizvode.

Generalni pobjednik ovogodišnjeg Zagreb Connecta je tim NUOTWO koji je osvojio 200.000 kuna bespovratnih sredstava Grada Zagreba. NUOTWO tim radi na ugradbenom panelu koji se montira s unutrašnje strane na zidove postojećih ili novih građevina i filtrira okolni zrak fiksirajući pritom CO2 odnosno CH4 mikrobiološkim putem. Kao nusprodukt fiksacije stvara se biomasa koja se može plasirati na tržište kao: dodatak ljudskoj prehrani, stočna hrana, gorivo, osnova za biodizel.

Pet najboljih startup-ova ovogodišnjeg Factoryja osvojili su po 160.000 kuna, a među njima je ekipa koja je sudjelovala u finalu naše Ideje godine 2018., a koja je osmislila pametnu društvenu igru. Njihov Mundus Education System projekt je koji za cilj ima približiti tehnologiju formalnom obrazovanju kroz nekoliko hardverskih i softverskih rješenja. Jedno od njih je pametna društvena igra koja je ustvari platforma za gejmificirano učenje. Maskira proces učenja u igru.

Ostala 4 startup-a koja su osvojila 160.000 kuna su:

– Laftonic:  LafTonic ShowPitcher pomaže neovisnim producentima da prodaju svoje TV sadržaje velikim TV kućama koje sve više brinu o ciljanju prave publike a manje o kreativnosti. Nudi softver za istraživanje publike tijekom (pred)produkcije, s vlastitim prediktivnim algoritmima i bazom ispitanika. ShowPitcher odgovara na sva ključna pitanja koja TV kuće postavljaju, a producenti mogu optimizirati svoje rezultate korištenjem alata za prepoznavanje reakcija, profiliranja ispitanika i specijaliziranih upitnika.

– Hero Factory: Mali poduzetnici u Hrvatskoj, ali i diljem svijeta, teško dolaze do novih klijenata. Jako žele kvalitetan marketing, ali nemaju novca ni znanja za većinu rješenja, a niti vremena za komplicirane edukacije. Kroz Hero Factory,  platformu za učenje i vođenje digitalnog marketinga malih poduzetnika želi se pomoći. Kao mali asistent za online marketing, svaki dan slaže lake i brze ekspertne korake koje je potrebno napraviti (za akcije poput Facebook objave). To znači da u nekoliko minuta zabavne i korisne pauze od svakodnevnog posla, moguće je pripremiti sve potrebno za dovođenje novih prodajnih prilika

– A-SAP: Cilj projekta je napraviti znanstveno istraživački sustav instrumenata, nazvan A-SAP, koji će biti u stanju s visokom preciznošću i u realnom vremenu prepoznati sve relevantne karakteristike tuče (broj zrna, dimenziju, kinetičku energiju itd.), biti otporan na ekstremne vremenske prilike te robusan za višegodišnji rad uz minimalno održavanje.

– RecorrQCQ:  Uređaj služi za laboratorijska i terenska mjerenja impedancije zaštitnih premaza na metalu. Uređaj je prilagođen korisniku, a rezultat se jednostavno interpretira primjenom referentne skale koja povezuje impedanciju i kvalitetu premaza. Za razliku od uobičajene vizualne kontrole kojom se opažaju oštećenja premaza, ReCorr QCQ daje mogućnost procjene kvalitete novih i još neoštećenih premaza. Uređaj je jedinstven na tržištu.

Članak je preuzet s portala Srednja.hr.