Nakon više od 10 godina rada u logističkim kompanijama rodila se ideja pojednostavljenja načina narudžbe prijevoza tereta, a posljedično i samog odrađivanja cijelog procesa prijevoza tereta. Problemima u logistici na kraj pokušava stati Hubbig koji optimizira poslovne procese u logistici, organizira protok ključnih dokumenata, pruža mogućnost praćenja tereta te nudi transparentne cijene raznih prijevoznika.

Njihov tim je multidisciplinaran i okuplja sedam ljudi te iako je trenutno pomorski promet njihov fokus, činjenica da su locirani u Zagrebu im ne predstavlja problem. Razlog tome je što svoje poslovanje misle širiti, a i funkcionalnost softverskog rješenja na kojem radi Hubbig ne ovisi uopće o lokacijskoj osnovi. „Softver na kojem radimo će omogućiti svim prijevoznicima da sudjeluju u davanju ponuda za ponuđene prijevoze. Naš softver će s obzirom na ponašanja i potrebe kako prijevoznika tako i naručitelja prijevoza te sukladno tome dodjeljivati prijevoze. Razlika je upravo u tome što tradicionalni način organizacije prijevoza ne nudi sve opcije naručitelju‘‘, rekla je magistrica ekonomije i osnivačica platforme Hubbig Dragana Lipovac.

Za krajnjeg naručitelja efekt je isti kao kod tradicionalnog načina prijevoza, ističe Dragana, međutim razlika će biti u načinu narudžbe i mogućnostima koje će platforma nuditi te vremenu koje neće izgubiti na nepotrebne prepiske i administraciju. Još neki od benefita će biti taj da će imati informaciju kada se neka cijena prijevoza mijenja s obzirom na ponudu i potražnju, a ono možda i najglavnije jest da će naručitelj moći sam odabrati prijevoz tereta s obzirom na kriterij cijene i tranzitnog vremena.

Krenuli su s pomorskim zbirnim prijevozom koji se dodaje na kamionski prijevoz pa tako možete dobiti ponudu za prijevoz iz Zagreba do New Yorka za dvije palete robe na više načina, odnosno pružena vam je mogućnost usporedbe isplativosti slanja kamiona na luku Rijeku, Koper, Genovu ili pak Rotterdam ili Bremen.

„Dakle, mi spajamo ta dva prijevoza i tako nudimo kompletno rješenje za naše naručitelje. Naručitelj treba samo upisati početnu stanicu i krajnju destinaciju, a softver Hubbig će izbaciti sve opcije koje se nude s real time cijenama. Logistika je dosta složena i jako malo se ulaže u istu, zbog toga mi moramo više stvari sami urediti kako bi cijeli lanac funkcionirao‘‘, objasnila je Lipovac.

Prihode trenutno ostvaruju tako da cjelokupnu uslugu organiziranja prijevoza fakturiraju naručitelju, a iako danas obavljaju samo pomorski i zračni prijevoz, u planu im je lansirati i dodatak za kamionski gdje će biti moguće teret pratiti teret od njegova preuzimanja do dostave.

Startup Hubbig inkubiran je u ZICER-u, a svoju uspješnu priču započeo je ostvarivati prije dvije godine sudjelovanjem i pobjedom na Startup Factory predakceleracijskom programu za čiju novu generaciju prijave započinju u srpnju.

Članak je preuzet s news portala Poslovni.hr.