Na obzoru perspektivnih domaćih startupa sigurno se nalazi logistička platforma Hubbig. Vjetar u leđa bila im je i nedavna investicija Franka Kanayeta Yepesa, inače prvog investitora Rimac Automobila, a koji je u Hubbig nedavno investirao milijun kuna.

Kao platforma, Hubbig je osmišljen s ciljem da poveže sve sudionike transporta tereta na jedno mjesto, a sve kako bi se digitalizirao cijeli proces logistike i tako smanjili troškovi i potrebno vrijeme za isporuku narudžbe. Za Hubbig sam imala priliku saznati prije dvije godine, na Startup Factory Zagreb predakceleracijskom programu. Kao jedan od šest finalista, Hubbig je tada dobio 125 tisuća kuna potpore, a netom nakon osvojili su i 2. mjesto na Zagreb Connectu u sklopu kojega i 40 tisuća kuna. Prilično solidan poticaj za razvoj i puštanje prve verzije platforme koja je uslijedila za par mjeseci, u svibnju 2018. I dok je tada Hubbig pomalo prikupljao prve klijente u Hrvatskoj i ostvarivao početni promet, bilo je potrebno razmišljati o prvoj rundi investicije. Nedugo zatim ona se i ostvarila.

O investiciji, o procesu dolaska do iste, ali i razdoblju koje slijedi da se ona i uloži u poslovanje, imala sam priliku razgovarati s Draganom Lipovac, osnivačicom i direktoricom Hubbiga, ali i njezinom novom savjetnicom uprave.

...

Navedeni dio članka i fotografija preuzeti su s portala Netokracija.com.

Kompletan članak pročitajte na Netokraciji.