Prije proglašenja pobjednika, koje će se održat 27. studenog na konferenciji Zagreb Connect, odabrani startupovi imat će dvomjesečnu edukaciju i mentorsku, promocijsku i infrastrukturnu podršku.

Koliko to vrijedi ističe Marin Mrša, direktor startupa Peekator, koji je stekao to iskustvo, a čiji je startup izumio softver za istraživanje iskustva kupaca i trenutačno surađuje s dm-om, najvećom drogerijskom maloprodajom u Hrvatskoj, te je u prvoj polovici ove godine u odnosu na 2018. povećao prihod za više od 800 posto.

– Sudjelovanjem u Startup Factory programu dobili smo vidljivost u medijima i promidžbu. Taj PR nas je odveo na jednu konferenciju gdje smo došli do suradnje s dm-om. Također, raznovrsna i velika lepeza mentora uz dobar networking je po meni glavna prednost Startup Factory – kaže Mrša ističući da se njegov startup u prvoj godini postojanja prijavio i sudjelovao na većini natječaja i na nekima osvojio nagrade.

Prema Mršinim riječima jednom startupu je i više nego dovoljan jedan akcelelator, nema potrebe prolaziti kroz više njih. Što se tiče formata, više-manje je svugdje isti s različitom duljinom trajanja dok su jedina razlika mentori u programima. Pritom se ne usvaja nikakvo specifično znanje, već razvija mindset startupa koji ne posustaje s razvojem, testiranjem i probojom na tržište.

– Kad shvatite da je demo dan, tj. finale akcelelatorskog programa, ustvari vaš ponovni početak bez obzira na nagradu, onda znate da je program bio uspješan – kaže Mrša u čijem timu je šest djelatnika i koji početkom iduće godine planira investiciju koju će iskoristiti za izlazak na tržište Ujedinjenog Kraljevstva i Njemačke.

Članak i fotografija preuzeti su s news portala Lider.media.