A to im otvara ogroman broj novih mogućnosti, poslovnih ideja i prilika za zaradu i povećanje životnog standarda. Tako se Slaven probija preko YouTube kanala i Deezera putem kojih je prisutan u svakom mobitelu, Ladislav će svoje projekte realizirati novcima prikupljenim na crowdfunding platformama, dok će Kata zarađivati koristeći tehnologiju proširene i virtualne stvarnosti. Zahvaljujući Tripadvisoru Silvija i njegovu ekipu posjećuju gosti iz cijelog svijeta, svoj poslovni uzlet Jelena samostalno kreira na Instagramu, investitori u Dubaiju otimaju se za Natkov projekt, dok Danijel koristi Uber kao priliku za dodatnu zaradu...

INOVATIVAN GRAD

...Upravo transformacija dijela Zagrebačkog velesajma kao mjesta na kojem će raditi startup tvrtke, pokazatelj je smjera u kojem bi Zagreb trebao ići kada se govori o digitalnom pulsu grada. Tehnološki park to pokazuje kroz brojke. U pet godina, broj tvrtki porastao je za oko 20 posto, dok je za 60 posto porastao broj zaposlenika. Prije pet godina tvrtke su ukupno imale 71 zaposlenog, dok su lani, prije obnavljanja prostora na Velesajmu imali 131 zaposlenog. Rasli su i prihodi tvrtki u odnosu na 2012. kada su iznosili 13,5 milijuna kuna. Lani su dosegli brojku od 32 milijuna kuna...

Kompletan članak objavljen je na web stranici Jutarnji.hr (s koje je preuzet tekst i fotografija) te je dostupan na linku jutarnji.hr/digitalpuls