U trenutku dok na zagrebačkim ulicama raste širina ljetne ponude na otvorenom, a kod građana potreba za socijalizacijom, treba znati što odabrati. Maroje Sabljić i Matina Tenžera dvojac je koji servisom Divan.hr već treću godinu na webu i u aplikaciji izdvaja najbolje od gradske ponude. Ovog su ljeta pripremili prvi potpuni digitalni vodič kroz ljeto u Zagrebu.

Korisniku se na izbor nudi više od 200 događanja diljem grada do kojih dolazi za nekoliko minuta pretraživanja, kaže Tenžera, ujedno i voditeljica projekta. Njihov su vodič kroz ljeto u Zagrebu koncipirali tako da i korisnici mogu sudjelovati u stvaranju sadržaja.

Koja su to nova ljetna događanja? Gdje se najbolje jede i pije? A što je s koncertima na otvorenom? Kamo s djecom? Odgovore na ova pitanja potražite na Divanu uz popise osvježavajućih izleta u okolici Zagreba, bajkovitih ljetnih terasa i inovativnih događanja kojima ćete oplemeniti vašu gradsku svakodnevicu.

Maroje i Matina rješavaju briga posjetitelje, ali i organizatore. U suradnji sa zainteresiranim voditeljima i vlasnicima ugostiteljskih objekata, pokrenuli su inicijativu #divanfiling kojom građanima vraćaju optimizam i šalju jasnu poruku da ljeto u Zagrebu nipošto nije propalo. Konkretno, iz tjedna u tjedan poklanjaju ulaznice za događanja, časte cugom i klopom u ponajboljim bistroima i restoranima te osiguravaju sigurnu zabavu za sve korisnike. Svrha ovih darivanja jest da se pomogne ugostiteljima, kulturnjacima, izvođačima i organizatorima da vrate goste, publiku i posjetitelje te povećaju promet i zaradu.

Drago mi je što smo se uključili u ovu inicijativu jer vjerujemo da će gosti prepoznati trud koji stoji iza našeg skromnog lokala, ali i da se malo opuste nakon prošlih šokova izazvanih pandemijom i potresom, kazao je Marin Levaj, voditelj Mojo bara koji se među prvima uključio u ovu kampanju. Ekipa iza ovog nagrađivanog startupa zna gdje je ovog ljeta divan filing, tako da će osim Marinu, boravak na zagrebačkom asfaltu uljepšati još 50.000 korisnika koji mjesečno posjećuju Divan.