Kako bismo vam pomogli u definiranju optimalnih pokazatelja uspješnosti (KPI-jeva) za vas pripremamo nekoliko članaka na ovu temu. Pa krenimo!

Kojih 5 KPI-jeva bi startupovi trebali uključiti u svoju metriku za praćenje rasta i osiguranja uspješnog poslovanja? 

  1. Stopa rasta prihoda - Revenue growth rate
  2. Stopa aktivacije - Activation Rate
  3. Trošak pridobivanja novog korisnika - Customer Acvisition Cost (CAC)
  4. Stopa zadržavanja korisnika - Customer Retention Rate (CRR)
  5. Stopa „izgaranja“ - Burn Rate

Za više informacija o pojedinim KPI-jevima pripremili smo vam dodatni tekst. U njemu ćete pronaći upute kako izračunati pokazatelje uspjeha, a možete ga pročitati OVDJE.

Imajte na umu da se optimalni ključni pokazatelji uspješnosti za vaše poslovanje mogu mijenjati tijekom vremena. Iako je većina navedenih pokazatelja korisna bez obzira u kojoj se fazi razvoja i rasta vaš startup nalazi, vjerojatno je da ćete morati mijenjati važnost pojedinog pokazatelja kako vaš startup bude rastao. Bitna je povremena revizija KPI-jeva kako biste bili sigurni da dajete prioritet pravim pokazateljima za trenutnu fazu rasta vašeg startupa. 

Za sve startupove koji traže svoje poslovne anđele, do kraja veljače otvoren je prvi krug poziva na platformu projekta CE-Connector. Riječ je o transregionalnoj platformi koja uključuje 6 zemalja i koja osigurava podršku startupovima s inovativnim rješenjima u području energije i održivog okoliša, sigurnosti i novih tehnologija kroz povezivanje s poslovnim anđelima. Hrvatski partneri zaduženi za provedbu projekta su ZICER - Zagrebački inovacijski centar i Invento Capital Partners te pridruženi partner HAMAG-BICRO.

Za više informacija o aktualnom pozivu za poslovne anđele i startupove kliknite na LINK, posjetite stranicu projekta ili nam se obratite e-mailom na ce-connector@zicer.hr.

Veselimo se vašoj prijavi!