Ostvarenje vidljivosti na tržištu uz uspješnu marketinšku komunikaciju

21. 05. 2018.

Marketinška komunikacija dio je kreiranja strategije za tržište, a isto tako i definira njegovu potražnju.

Dvodnevna edukacija o marketinškoj komunikaciji predavačice Elvire Mlivić Budeš obuhvatila je brojne praktične savjete za polaznike.

O čemu je bilo riječi otkrila nam je sama Elvira: Na ovoj radionici govorili smo o standardnim marketinškim alatima, ali isto tako i o malim tajnama zanata koji funkcioniraju u praksi, a koje nećete pronaći u marketinškoj literaturi. Mali broj ljudi želi o tome govoriti, a nekima nije ni poznato i, naravno, ovisno o vašem iskustvu u određenim industrijama to poznaju samo oni koji su kroz to prošli ili koji su na određenim primjerima to imali  u stvarnom životu priliku vidjeti. Ja danas kombiniram konkretna poslovna znanja koja se tiču marketinga, ali isto tako i bezbroj primjera iz prakse koje sam stjecala od 2001. godine radeći i educirajući ljude, ali isto tako radeći prije toga u nekim tvrtkama i agencijama. Povezala sam to u jednu cjelinu pa je ovo spoj poslovne komunikacije i razvoja poduzetničkih vještina.

Tri savjeta za uspješnu marketinšku komunikaciju

Osim praktičnih primjera polaznici edukacije imali su priliku saznati brojne informacije i savjete. Predavačica je izdvojila tri najbitnija koja svakome mogu pomoći poboljšati svoje poslovanje:

1.       Ne kopirajte konkurenciju

Ljudi često kopiraju marketinšku komunikaciju konkurencije koja ima sličan proizvod ili uslugu. Slično provođenje marketinških aktivnosti ne znači da će rezultirati uspjehom – u obzir treba uzeti i druge faktore koji utječu na kreiranje potražnje za vaš proizvod.

2.       Jasno definirajte ciljnu skupinu

Obraćanje svima konfuzna je i površna komunikacija te ne donosi rezultate koji se očekuju. Treba postojati strategija marketinške komunikacije koja uključuje ciljanu skupinu kojoj su proizvod ili usluga namijenjeni.

3.       Definirajte po čemu ste različiti

Tvrtke često imaju konkurentsku prednost pred drugima no ne znaju je jasno. Prosječnost nije ono što budi pozornost. Dobra komunikacija i isticanje prednosti čine dobru priču. Definirajte po čemu ste različiti i budite uporni u komunikaciji konkurentske prednosti.

Praksa nadopunjuje teoriju

Čitanje brojnih knjiga i teorijsko usavršavanje uvijek je dobro i pomaže kod poslovanja, a bitno je da se iste stvari i praktično primijene. Ljudi sa širokim iskustvom i praksom kao predavačica Elvira Mlivić Budeš izrazito su dragocjeni u poboljšanju poslovanja.

Došao sam čuti nešto novo i naučiti više o marketinškoj komunikaciji. Iz ove edukacije najviše će mi koristiti primjeri iz prakse koje je predavačica govorila. Ja sam studirao ekonomiju i kasnije odabrao smjer marketing pa teorijska znanja već imam, a praktična su sigurno i najviše što ću dobiti s ovog predavanja. Na edukaciji su cijelo vrijeme uključivani praktični primjeri, dakle konkretno što se događalo predavačici i ostalim kolegama. U svakom slučaju – vrlo, vrlo korisno! – otkrio nam je polaznik edukacije Fran Palić.

Ostale novosti i projekti

Završen projekt za zeleniju budućnost – My Energy Community 

Razvojno-istraživački projekt My Energy Community, čiji je završetak predstavljen danasna svečanosti održanoj u prostorijama ZICER-a, započet je 2022. godine s ciljem razvoja platforme za energetske zajednice u kojima će tokovi energije i povezane cijene biti dostupni...