Tehnološki park Zagreb (TPZ) je mjesto gdje se perspektivnim idejama -  iza kojih neophodno stoje kvalitetni ljudi – pruža podrška, otvara perspektiva i tako daje „vjetar u leđa“ na putu poslovnog uspjeh.

Kao što je svakom roditelju zadatak pomoći djetetu da pronađe put u samostalnost i neovisnost, tako je divno gledati kako tvrtke kroz TPZ rastu, razvijaju se, pronalaze svoj put i kreću samostalno u nove poslovne pobjede. Jedna od tvrtki koja se uspješno kreće spomenutom putanjom je tvrtka SNOWFALL, koja je do nedavno nosila ime Mbit Studio, a čiji je glavni fokus usmjeren na izradu web i mobilnih aplikacija, korisničkih sučelja te ostalih digitalnih usluga.

Formalno, sve je započelo prije tri godine kada je Sanin Mujkić osnovao tvrtku. U početku tvrtka je bila registrirana kao j.d.o.o. no s vremenom je prerasla gabarite ove forme te je, osim promjene imena, promijenila i pravni oblik u d.o.o.

O svojim prvim poduzetničkim iskustvima Sanin je izjavio: „Moj prvi ozbiljniji susret s poduzetništvom dogodio se tijekom studija na Fakultetu elektrotehnike i računarstva kroz kolegij Uvod u poduzetništvo. Nakon fakulteta, moj poslovni put vodio je kroz nekoliko manjih i srednjih firmi iz telekomunikacijske domene poslovanja. No ono što me potaknulo na promjenu je bila želja za napretkom i učenjem, ali i želja za bijegom od svojevrsnog tehnološkog elitizma i zatvorenosti  u određeni krug ustaljenog poslovanja. Dolazile su nove tehnologije koje sam, u zatvorenosti tih sustava, jednostavno propuštao što nikako nisam želio prihvatiti. I tada se otvorila mogućnost da stvorim nešto sam - od ideje do gotovog proizvoda. Nakon posla radio bi po nekoliko sati na samostalnom razvoju aplikacija što mi je omogućilo da u potpunosti ispečem zanat.“

U to vrijeme Sanin je surađivao s bratićem koji je radio u Švedskoj na zanimljivim projektima. Otvorila se mogućnost te je odlučio prihvatiti posao programera i vanjskog suradnika u jednoj švedskoj tvrtki. Neki od tadašnjih projekata bili su vrlo uspješni, no neki su i propali uslijed igre ponude i potražnje te zasićenosti tržišta.  Tada se rodila ideja za izradom specifične i inovativne vrsti bannera sa zadatkom smislenog plasmana unutar sadržaja portala, uz mogućnost obavljanja kupovine reklamiranog sadržaja . Realizacija ovog sustava bila je zahtjevna. Cijeli koncept bio je osmišljen i izrađen"od nule", a investitori su bili sumnjičavi u vezi njegove provedbe. Nakon napornog rada, trud se isplatio i sustav je zaživio.

„S obzirom na to da sam poznavao dovoljno kvalitetnih programera odlučio smo organizirati sastanak, potencijalnim suradnicima prezentirati ideju i u ležernoj atmosferi dogovoriti detalje oko posla. Dan nakon sastanka javilo se pet zainteresiranih suradnika/programera.  Naredna tri mjeseca, nakon "regularnog" posla, svaki dan smo radili na stvaranju zamišljenog aplikativnog riješenja. Tada je bila ugovorena investicija od jednog  švedskog ulagača s uvjetom da cijeli proces bude dosljedan, transparentan i da sadrži traženu tehnološku kompetentnost. Uspješno smo odradili posao i dobili investiciju te tako stvorili preduvjet za ulazak u samostalno poduzetništvo. Investitor je bio fizička osoba – poslovni anđeo. Ohrabreni ovim uspjehom razvili smo novu aplikaciju namijenjenu telekomunikacijskom sektoru, prezentirali je potencijalnim klijentima i dogovorili suradnju. Uz porast broja zaposlenih i važne ugovore stvorila se potreba za prostorom. Traženi prostor je trebao biti reprezentativan jer smo povremeno morali primiti i klijente koji su željeli provjeriti kako projekti napreduj. TPZ mi se tada učinio kao odlična stvar! Dobili smo konkretnu pomoć u vidu prostora koji  nam je bio neophodan jer prihodi su tada bili dostatni samo da bi pokrili troškove plaća."

Kao glavnu prednost TPZ-a Sanin je naglasio dostupnost prostora po najpovoljnijim mogućim uvjetima, poticajno radno okruženje te osjećaj da se nalaziš u jednom inovativnom i poduzetnicima okruženom radnom sredinom u kojem se stvara novi poduzetnički val u Hrvatskoj – što je bilo teško doživjeti negdje drugdje. U TPZ-u Sanin i njegovi kolege koristili su i dio tehničke infrastrukture neophodne za testiranje novih aplikacija, što im je također bilo od velike važnosti. O tome razdoblju Sanin je ispričao: "U to vrijeme počeli smo surađivati s jednom švedskom firmom čije ime danas nosimo. Prvo su to bili manji, nakon čega su uslijedili i veći projekti. U početku smo surađivali na izradi sustava za upotrebu interneta unutar aviona koji se sastojao od sučelja za konfiguraciju paketa, portala za kupovinu odabranog paketa, praćenja korisničke potrošnje, te kreiranje potrebnih izvještaja. To je implementirano kao dio većeg sustava od jednog svjetski poznatog dobavljača interneta na avionima a krajni klikenti su mnoge renomirane svjetske avionske kompanije. Zatim smo preuzeli projekt izrade cjelokupnog IT sustava za željeznice koji obuhvaća niz podsustava poput onog za prodaju karata, aplikacije za putnike, aplikacije za djelatnike itd. Temeljem ovog posla dobili smo mnogo novih upite za suradnju, a sama stranica putem koje se prodaju karte je proglašena najboljom poslovnom stranicom u Švedskoj 2016.”

Tvrtka SNOWFALL je internacionalna tvrtka koja zadnje tri godine ostvaruje status Gazela kompanije unutar Stockholm-Uppsala regije. Svoje urede ima od Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Švedske pa sve do SAD-a. Na području Hrvatske uskoro planiraju otvoriti poslovnicu i u Splitu.

O iskustvu samostalnog poduzetništva Sanin je izjavio: "Poduzetništvo je definitivno stil života. Ono donosi puno pozitivne energije, no zahtjeva potpunu predanost. Uz niz prednosti, ima i nedostataka. Gdje god da se nalazim - stalno razmišljam o poslu - kako se suočiti s aktualnim izazovima, optimizirati postojeće procese, koji su sljedeći koraci, što trebam napraviti sutra... i zbog toga često trpe obitelj i prijatelji. Za uspjeh posla ključni su ljudi, jer oni ga nose i stvaraju. Smatram da se osnova uspjeha nalazi u zadovoljnim zaposlenicima koji svoje stavove zasnivaju na percepciji sebe kao poduzetnika, a svoga šefa ne doživljavaju kao šefa, već kao vlastitog klijenta kojeg mogu zamijeniti, baš kao i posao. Iz ovog stava proizlazi odgovornost za obavljen posao, ali i želja za vlastitim rastom i razvojem kao čovjeka i profesionalca."

Vođen ovom teorijom, Sanin konstantno radi na izgradnji timskog ozračja i poticanja zajedničke težnje za uspjehom. Tako je cijela tim dvije godine za redom, tijekom ljetnih mjeseci, radio po dva tjedna iz unajmljene kuće na jednom otoku južnog Jadrana, dok tijekom ove godine planiraju takav radni izlet u jednu susjednu zemlju.

SNOWFALL uskoro izlazi iz TPZ kao stabilna, perspektivna, referentna i međunarodno prepoznata tvrtka. Temeljena na znanju, iskustvu te prepoznatim i njegovanim vrijednostima koje garantiraju uspjeh, uvjereni smo da ih očekuju veliki projekti i značajni poslovni uspjesi.