Oktoberfest je bio svojevrsna katarza junaka ove priče, jer je upravo na njemu, spavajući na podu šatora zajedno s 40 ljudi, shvatio kako svatko ima „viška poda“ kod kuće, ali i da spavanje na podu zna biti udobno ukoliko imate vreću za spavanje. Iz tih spoznaja razvila se ideja koja se danas zove FloorNap. Kao što se iz samog naziva da zaključiti, riječ je o platformi koja nudi niskobudžetni smještaj do 15€ po osobi.  Na njenom razvoju rade mladi ljudi različitih zanimanja, od programera, do marketing stručnjaka. U timu, kažu, vlada harmonična atmosfera. Kako i ne bi kada rade putujući, jedan vikend u Budimpešti, drugi pak u Beču? Druže se i rade, a zajedno skupljaju nezaboravna iskustva koja će sigurno s posebnim žarom prepričavati unucima. Tvrtke za rezervaciju smještaja, pazite se! Jer osim samog smještaja, FlooorNap nudi vrijednost više:

Ekonomsku - zbog iznimno niskih cijena, društvenu - zbog stvaranja društvenog momenta između iznajmljivača i putnika, pa čak i ekološku - jer spavanjem na podu  (u vrećama za spavanje) može se utjecati na smanjenje klimatskih promjena do 1% - zbog pranja i sušenja krevetnine.

Mi smo zatvorili oči, nalazimo se na Grand Bazaaru u Istanbulu, opijaju nas mirisi bezbroj začina i baklava, a dok ih otvorimo FloorNap će nam pronaći i smještaj koji nas neće uvaliti u velik trošak. Sada je na vama red!

FloorNap je tim četvrte generacije Startup Factory predakceleracijskog programa. Pod svjetlima reflektora pratite ih i bodrite 27. studenoga na Zagreb Connectu.