Danas imate mystery shopping samo u obliku tajnih kupaca koji dođu do vaše tvrtke, prikupe podatke i ispune anketu. Tako vam prođe dosta vremena dok zapravo shvatite tko vam u tvrtki malo „kiksa“. Naša aplikacija funkcionira u stvarnom vremenu tako da tajni kupac odmah putem mobitela šalje ocjene, pohvale i kritike direktno poslodavcu na mobilni uređaj.“ objašnjava nam Marin Mrša, osnivač Peekatora.

Šoping detektivi ovog Startup Factory tima su Inga, Mario i Marin. Svo troje ima samo jedan cilj: "Dovesti mystery shopping u svaku tvrtku."

Ono što zapravo mnoge zanima je – kako postati tajni kupac. Svi „šoping detektivi“ moraju proći edukaciju kako na terenu ne bi bili uočljivi. Od gospođe u mirovini, studenta ili muškarca u srednjim godinama – ovisno o potrebama i navikama klijenata.

„Startup Factory program smo pratili ranijih godina i taj nam se koncept stvarno činio izvrsnim. To smo ove godine i iz prve ruke potvrdili. Izvrsni predavači i mentori, PR te razmjena znanja s drugim perspektivnim timovima čine ovaj program posebnim. Znamo da smo svi podjednako dobri, ali na  Zagreb Connectu ipak očekujemo pobjedu.“, kaže Marin.